onsdag 18. september 2013

- Når ting går i ring -

Ting har gått i ring. Nå nærmer vinteren seg og jeg kommer i samme tankekjør som jeg var på denne tiden av året i fjor. Blir det verre i år? Blir det bedre? Midt i mellom? Jeg håper jo selvfølgelig at det blir bedre. Det er også nå snart jeg skal trappe ned på medisinen. Det blir spennende å se om jeg klarer meg nå.


Det mangler ikke på aktiviteter og gjøremål, bare så det er sagt. Det ser ut som et dass på hybelen, et ordentlig narkoreir minus all narkoen. Flere mugla brød, pizzaesker i stabler, klær på golvet, fat skitne som rene i samme bunke...
Blood
Jeg synes at hver gang jeg rydder er det like ille dagen etter, det er bare jeg som bor her. Lurer på hvordan det blir i russetiden, kanskje jeg ikke får tid til å rote da? Hmm... Jeg vet i hvert fall at jeg skal kose meg med jäger, jelly shots og pur vodka. Glemme alt, drite i om festen er bra eller dårlig, være meg selv, fullt og helt ut. Det blir spennende å se hvem jeg er...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar