torsdag 3. oktober 2013

Skolen og Rema

Vi fikk tilbake historieprøven i dag. To dager etter fullført prøve. Det er godt gjort av læreren syns jeg. Attpåtil når han hadde planlagt at vi skulle få den uka etter. Det var greit.
Det som ikke var så greit var karakteren på 3/2... Jeg håper selvfølgelig og få opp snittet men det ser ikke slik ut på snittet mitt de siste årene. Jeg har gått fra 4.0 til 3.8... Jeg håper det snur nå det siste året.


I tillegg har Rema 1000 nettopp åpnet her, ganske kort unna. Tenker jeg skal utfordre meg selv til å gå til butikken hver gang nå, ikke kjøre. Uansett vær. Få oksygen. Kanskje jeg da får trent lungene mine opp til å gå skoleveien på vinteren? For tre år siden endte det i hvert fall opp med bronkitt. Utrolig nok har det faktisk gått bra de siste to årene selv om jeg da har kjent en mye sterkere tilstedeværelse av smog. Attpåtil røyket jeg, aktivt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar