lørdag 14. desember 2013

Jeg har satt meg fast i dette ønsket mitt om idealjenta. Egentlig vil jeg bare viske bort ønskene mine, men det er ikke så lett når man har bodd på en øy som er skilt fra det meste av folk. Da blir det ofte til at man sitter og fantaserer. Fantasien min har altså skapt denne idealjenta mi. Kort beskrevet er hun en glad, eksentrisk jente som hører på rock/metal og er alltid med. Mye energi, men ikke sånn at det blir slitsomt. Vi er også synkrone når det gjelder å ville ha sex eller ikke. I tillegg drikker vi som faen når vi er på'an. På sommeren kler hun seg lett og på vinteren slik at hun ikke fryser. Alltid rocka stil. Veldig ålreit jente uten random grining og selvskapte konflikter mellom oss to. Vi kan godt finne på å ha fest bare oss to eller å sitte i timesvis ved siden av hverandre på datamaskiner uten å prate men likevel trives i hverandres selskap.
scenecreatures:

Best friends <3
Follow for more(:
http://socialmindfucked.tumblr.com/post/68097190065/scenecreatures-best-friends-3-follow-for

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar