mandag 20. januar 2014

- Tilbakefall -

Er på siste pakken med lykkepiller nå før nedtrapping, dette kan bli spennende... Eller så blir jeg bare enda mer trist for å ha "sløst bort" så mye tid. Så skal jeg på sykehuset på en eller annen onsdag for å ha undersøkelse, må kanskje opereres. De skal vurdere noe så glamouraktig som en fistel. Håper på operasjon, da får jeg gjort noe nyttig i stedet for å gå på skolen. Håper jeg får morfin eller noe.
http://bloodbliss.tumblr.com/
Det er kanskje barnslig å si det som 19-årig, men nå har skolestrukturen forandret seg veldig i løpet av 20 år. 70% piss og teori... Apropos piss ser leiligheta mi ut som det. Det er min egen feil. Har ikke ryddet, vil bare sove når jeg kommer hjem fra skolen om dagen. Tør ikke invitere noen på besøk lengre.

I tillegg kjenner jeg dette ''samfunnspresset'' kommer igjen. "Du burde ditt, du burde datt". Er så lei. Har ofte vurdert å bare forsvinne. Couchsurfing liksom. At det ikke er trygt, det trigger litt. Selvskadinga mi skjer hovedsakelig gjennom mat, alkohol og røyking, den kuttinga er ikke noe for meg. Dessutten er huden min så stygg at jeg har fått masse arr og "kvisesår" som det tyter blod ut av når som helst. Så hadde jeg mistet enda mer blod hadde jeg sett ut som Nemi...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar