søndag 27. oktober 2013

Den jenta

Lekent blikk og et åpent sinn. Det er inntrykket jeg får av denne jenta et kjærestepar av meg kjenner. Hun er veldig pen. Og hun er en ''barbie''. Jeg liker ikke barbier, men hun er et unntak. Og etter prat i kantina med dette kjæresteparet sa hun at "hun skulle tenke på det". Meg og henne, altså. Jeg vet jeg kommer til å fucke det opp nok en gang, det er nesten så jeg tar situasjonen for gitt og ikke gidder og gjøre noen innsats. (Vi har btw aldri møtt hverandre, men kjæresteparet og henne går på samme skole og er ganske close og hun har sett meg på video/bilder)

Hun sa jeg hørtes ut som "en ordentlig fyr", så jeg satser på det. Det er tross alt det jeg har satset på siden jeg lot den svarte hårfargen min gå ut av håret og klipte meg. Jeg vil gi henne musikken min og de følelsene jeg får av den. Hun hører ikke så mye på ''hard'' musikk, eller god og gammel, men sier at hun liker det. Jeg vil gi henne dette.

Noe sånt, men ingen tv, bare lav bakgrunnsmusikk, tid, trygghet, nærhet, sosialisering. Ikke nødvendigvis noen seng, kanskje en sofa eller bare et mykt sted å sitte og prate. Bare oss, oss to.








Men som alltid er det nærmest gitt at det ender opp slik:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar