søndag 27. oktober 2013

Nå skal jeg prøve å føre opp livet mitt i listeform/stikkordsmessig. Jeg tenker det blir veldig intet-/selvmotsigende, men da har jeg en anelse bedre peiling på hvem jeg er. Eller burde være. Eller er forventet at jeg er. Siden jeg siden 1. klasse har lært at det ikke er greit å være seg selv, liksom. Men det er en annen sak. Listen er ikke i noen rekkefølge overhodet.

Artistisk
Filosoferer ofte over menneskelivet
Rusmiddelinteressert
Glad i alkohol
Glad i farer
Glad i fart
Innestengt
Ensom
Ubesluttsom
Nevrotisk
Stressanfall
Sosial angst
Middels til alvorlig depresjon
Husker ikke hvordan det var å være ordentlig glad
Glad i brus
Ikke glad i å gå i selskap hvor flere generasjoner møtes, det være begravelse, 17. mai, julaften (er såvidt ok siden det bare er de nærmeste og man slipper "påtvungen" oppførsel).
Hater barn som roper og skriker
Hater feite barn som roper og skriker
Hater barn som er voldsomt bortskjemte
Hater overbeskyttende foreldre
Hater sosialister (til en viss grad)
Drømmende
Ikke jordnær
Tenker i et faens sett, jeg blir lei
Sliten etter skolen, da vil jeg bare sove
Glad i å gå tur
Liker ikke å kjøre i byen
Liker veeeldig godt å kjøre over lange avstander med én person ved siden av
Liker å ta bilder
Liker å filme
Liker å redigere filmer
Glemmer ofte å lukke kjøkkenskapet
Er ikke så voldsomt redd for kjønnshår
Shaver meg der nede
Syns det går helt greit hvis jenta har litt hår der nede
Jeg sitter mye i ro på skolen
Jeg sier lite på skolen
Jeg er glad i gammel musikk
Jeg er glad i teknologi
Jeg er glad i internettpoeng ("kudos"), men trenger ikke å få dem som *navnet mitt*.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar