torsdag 6. november 2014

Advarsel:
Affeksjonsbasert innlegg.

Fyf, jeg er så jævlig lei av og være snill gutt, jeg tør ikke å tenke på hvordan det blir nå som det snart er jul. Jeg jobber på butikk. Er en god del i kassa og som mer eller mindre nyansatt er vel jeg en av de som blir der mest. Stressa julehorer og sure etterpådiltanes mannefaener. Når butikken stenger skal jeg gratulerer meg selv med ikke å ha drept noen. Med mindre jeg har drept noen. Da skal det bli godt å komme ut av skallet mitt. Har så lyst til å fortelle noen IRL om hvem jeg er, men her jeg bor kan jo faen ikke det siden de bondejævlene bare forteller det videre i den syke sosialkontoraktige syklubben sin. Jeg blir ikke forundret om jeg mister beherskelsen. "Heldigvis" har også sjefen (assisterende) ei kort lunte når det kommer til de sinnssyke kundene. Da tar han og går ut på bakrommet og puster ut og tar og "suck it up" og begynner på ny frisk. Jeg knasker beroligende i skjul for å prestere som forventet. Sjefen (altså, sjefssjefen) gikk på en smell forrige år rundt juletider, så jeg er veldig spent på hvordan det går for min del. Jeg tviler ikke på at jeg kommer til å begynne å grine eller slå til noen. Med dette i bakhodet blir jeg også presset til å søke på den jævla skoleplassen jeg må ha for å forbedre karakterene mine i norsk og matte. Og det er greit, greia er bare at når jeg skal gjøre disse tingene er det et faens mas rundt omkring, eller så finner jeg ikke papirene jeg trenger til eposten og når jeg finner de funker faen meg ikke skriveren, ikke kan jeg sende det jeg skal scanne på epost, ikke kan jeg bruke minnepenn og kabelen er satan meg helvetes i Gokk. I tillegg ser det ut til å gå jævla bra med de jeg har hørt er vennene mine. Jreg liker å bare kalle dem kontakter. Som jeg har minst mulig kontakt med. Egentlig vil jeg bare bli i ustand til at folk forventer ting av meg, kanskje jeg skulle fake et bilkrasj og late som jeg ble mongoloid eller hva det nå heter. Eller faktisk gjøre det. Jeg vil ikke dø, jeg vil ikke leve. Eller det som folk flest legger i å "leve". Jeg kunne egentlig bare kuttet ut alle jeg kjenner og hatt en asosial kjæreste. Jaaa..a...a.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar